Feb 2, 2005

Aujourd'hui

J'ai venu dans le laboratoire a 8 heure, mais la videoconference avec CEA en France ete plus tarde, a 9 heure. Jean Luc toujours me parle en francais quand il me voit et, bin sur, je respond en francais, aussi. Seulement 6 heures du someil, j'ete tres fatigue apres trois heures de karate hier....
The videomeeting was interesting, I got a part in it too with my ımage reconstructıon software. Then went to order more components for the detector and had a second meeting about it in theafternoon. As soon as I got home at 6 pm, I fell asleep. I read more from "Baudolino" after I woke up. The book starts to be more ınterestıng as one advances wıth the lecture.
Poste, mi aŭskultis de nove Radio Polonia en Esperanto. Ankoraŭ pensis membriĝi en UEA. Kreo ke dudek kvin dolaroj estas OK para jara membriĝo.
Am urmarit si stirile romansti pe TVR, nu am mai facut-o de mult. Nu imi place deloc scandalul tocmai ivit in gimnastica românească, sper să se rezolve cât mai curând. Am mai ascultat o lectie de japoneza şi mi-am pus la spălat echipamentul de karate.

1 comment:

Anonymous said...

Am citit abia acum ceea ce ai scris. Bien sur, nu am diacriticele frantuzesti, dar e un exercitiu foarte bun sa citesc in atatea limbi. Vous etes d'acord avec moi, n'est pas?
Cu prietenie, Maria